etorebka.com || moja opinia

14:50






Dzisiaj miało być o czymś zupełnie innym ale rano odwiedził mnie kurier z dłuuuuugo wyczekiwaną paczką z etorebka.com. I to dosłownie - długo wyczekiwaną. 

Zamówienie na stronie złożyłam 21 lutego. Później przez tydzień otrzymywałam ponaglenia w sprawie zapłaty. Po kontakcie mailowym ze sklepem w końcu moje zamówienie otrzymało status opłaconego. 
Po kilku dniach otrzymałam telefon z informacją, że nie mają już na stanie zamówionej przeze mnie torebki i proszą o wybranie innej. I na tym etapie zaczęłam się niepokoić. Wprawdzie nie spodziewałam się nie wiadomo czego. Na samą stronę trafiłam przez reklamę na Instagramie. Sklep oferował duuże promocje więc postanowiłam sprawdzić co mają do zaoferowania. Jednak ja uważam, że skoro coś zamawiam i w dodatku płacę z góry to taka sytuacja nie powinna mieć miejsca! Podstawą funkcjonowania sklepu internetowego powinno być aktualizowanie listy produktów i usuwanie z niej niedostępnych w magazynie pozycji. 
Koniec końców wybrałam inną torebkę i dzisiaj (po dwóch tygodniach czekania) dostałam moją przesyłkę.
I tutaj kolejne problemy. Widoczna na pierwszym zdjęciu, czarna to torebka worek. Z tym, że trzeba sobie samemu przepleść tam paseczek i zawiązać tak, żeby nabrała kształtu. Prezentowana niżej szara torebka miała być czarna i ... zdatna do użycia. 
Tak o to nasuwa się kolejna ważna sprawa przy prowadzeniu internetowego sklepu. Pakowanie! Torebki są wygniecione i zniekształcone. Przyszły zapokowane tylko z folię, bez żadnego zabezpieczenia. 
Kiedy kurier podał mi paczkę nie mogłam uwierzyć, że w tak płaskiej paczce zmieścili 3 torebki! A jednak...

Tylko ta malutka podbiła moje serce i jestem z niej zadowolona.

Kupowałyście coś na tej stronie? Może ktoś ma lepsze doświadczenia? Czekam na Wasze komentarze!




Chciałabym też zaznaczyć, że post ten nie jest hejtem, nie jest też przez nikogo sponsorowany. Po prostu wyrażam opinię o bardzo niezadowalającej usłudze wykonanej przez tą firmę. 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Nie mam nic z tej firmy i chyba nie żałuję :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakosc pozostawia wiele do zyczenia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja nie żałuje że nie mam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. JA właśnie dostałam torebkę którą zamówiłam prawie 2 tygodnie temu. Tak samo dostawałam ponaglenia zapłaty i po napisaniu meila status zamówienia uległ zmianie. Torebka to po prostu tania chińszczyzna;/. Kawał szmaty,a nie produkt.A nie próbowałaś zwracać torebek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróciłam, ale nadal straciłam pieniądze za dwie przesyłki, ponieważ oddali mi tylko równowartość torebek :/

      Usuń
  5. Złodziejstwo w biały dzień !!! NiGDY WIĘCEj! ODESŁAŁAM TORBY, KTÓRE W RZECZYWISTOśCI WIeLKOŚCI DLA LALKI, SPRZEDAWCA CHAM! ROBI Z CZŁOWIEKA GŁUPKA! I WMAWIA, ŻE TORBY NIE BYŁO!! ZWROTU PIENIĘDZY BRAK!! DNO DNA

    OdpowiedzUsuń

Instagram